Újdonság a ŠKODA-ról
2019.02.16.

A ŠKODA a VISION iV tanulmánnyal a márka elektromos jövőjébe enged bepillantást

›A ŠKODA felfedi az első vázlatokat a Genfi Autószalonon bemutatkozó koncepcióautóról›A dinamikus vonalakkal megrajzolt kupé a Moduláris Elektromos Platformra (Modular Electric Drive Kit - MEB) épül›A ŠKODA 2022. év végéig több, mint tíz elektromos modellt mutat be›A cseh autógyártó két milliárd eurót fordít alternatív hajtásrendszerekre és új mobilitási szolgáltatásokraMladáBoleslav / Budapest, 2019. február 15. – A cseh autógyártó a Genfi Autószalonon (március 5. és 17. között) mutatja be ŠKODA VISION iV tanulmányautóját, amely a márka következő lépése az elektromos mobilitás irányába. Előzetesen két vázlatot tett közzé a márka, amelyekkel fel szeretné kelteni az ügyfelek érdeklődését az első Moduláris Elektromos Platformra (Modular Electric Drive Kit) épülő modellje iránt. A négyajtós crossover kupé formavilágát sportos és érzelemgazdag vonalvezetés teszi igazán figyelemre méltóvá.A ŠKODA VISION iV tanulmány 22 col átmérőjű, aerodinamikai szempontból optimalizált keréktárcsái, erőteljesen megformált sárvédői és hangsúlyos, kupészerű tetővonala atletikus megjelenést kölcsönöznek az újdonságnak. Az autó első és hátsó részét összekötő jellegzetes tornádóvonal még inkább kiemeli az ajtók letisztult, kilincs nélküli felületeit. A ránézésre cápa uszonyra emlékeztető kamerák a hagyományos külső visszapillantó tükrök helyén találhatóak.Az autó orrkialakítását a ŠKODA jellegzetes széles hűtőrácsának újragondolt változata határozza meg, amelyet finoman megrajzolt függőleges osztásokkal és kristályhatású formai elemek kombináltak. A hűtőrács felső részén végig futó vízszintes fénycsík és a feltűnően nagyméretű légbeömlők még inkább kihangsúlyozzák a tanulmány sportos megjelenését. Az erőteljes megjelenést kölcsönző farkialakítás meghatározó részletei az áramvonalas légterelő perem és a LED hátsó lámpák kristályhatású formai elemei. Ezek újra értelmezik a ŠKODA jellegzetes C-alakzatú fénygrafikáját és a hátsó diffúzor felett elhelyezkedő fénycsíkkal együtt a jármű szélességét hangsúlyozzák. A hátsó rész másik figyelemreméltó eleme a ŠKODA felirat, ahol minden egyes betű piros megvilágítást kapott.A 2019-es év a ŠKODA számára az elektromobilitás világába való belépést jelenti. 124 évvel a vállalat megalapítása után a cseh autógyártó bemutatja a SUPERB PHEV hálózatról tölthető (plug-in) hibrid modelljét és a CITIGO tisztán elektromos változatát. 2020-ban az első, Moduláris Elektromos Platformra (Modular Electric Drive Kit) épülő sorozatgyártású modell is megérkezik. A következő négy év során a ŠKODA közel két milliárd eurót fordít alternatív hajtásrendszerekre és új mobilitási szolgáltatásokra, 2022. év végéig pedig több, mint tíz elektromos modell jelenik meg a cseh autógyártó kínálatában.
Bővebben
Esemény
2019.01.31.

60 éves a ŠKODA OCTAVIA

60 éves a ŠKODA OCTAVIA›a ŠKODA OCTAVIA gyártása 1959 januárjában kezdődött el›az OCTAVIA mai utóda 1996 áprilisában vette át a „stafétabotot” elődeitől › hat millió eladott OCTAVIA a ŠKODA kínálatnak legnagyobb számban értékesített modelljeMladáBoleslav / Budapest, 2019. január 31. – A ŠKODA OCTAVIA a gyártás beindításának 60. évfordulóját ünnepli. E legendás modellből az első példányok 1959 januárjában gördültek le a MladaBoleslav-i gyártósorokról. A népszerű kompakt modell örökségét a modern korszak első Octavia nemzedéke az 1990-es évek közepétől folytatta.A jól hangzó OCTAVIA név pont 60 évvel ezelőtt kezdte gazdagítani a ŠKODA modell kínálatát. Nem véletlen, hogy a nevet a latin „OCTAVIA” szóból vették, melynek jelentése a „nyolcadik”, minthogy az új jövevény a márka nyolcadik modellje volt a második világháborút követően, és ugyancsak a nyolcadik ŠKODA modell volt az akkor legkorszerűbbnek számító független felfüggesztéssel gyártott modellek között, amit az autógyár 1933-ban vezetett be. A ŠKODA OCTAVIA első kétajtós modellje 1959 januárjában hagyta el a MladaBoleslav-i gyárat, az első néhány hét során még az Š 440 és az Š 445 nevű elődökkel együtt. Az OCTAVIA motorháztetője alatt egy robusztus, négyhengeres, 1.1 literes, 29.4 kW(40 LE) teljesítményű motor volt, az autó hátsó kerék hajtással, és négy fokozatú sebességváltóval működött. Az autó csúcs sebessége 110km/óra volt, átlagos fogyasztása pedig 7.7 liter benzin volt 100 kilométeren. A vonzó, kecses karosszéria legalább akkora benyomást keltett mit az akkori OCTAVIA menettulajdonságai. Az olyan műszaki újítások mint elöl a csavar rugók torziós keresztrudas stabilizátorral, nagyfokú utazási kényelmet és könnyű vezethetőséget adtak az OCTAVIA-nak, míg az aszimmetrikus fényszórók 1959-ben történt bevezetése tovább javította az aktív biztonságot is. A ŠKODA 1959-ben az OCTAVIA SUPER-rel bemutatott egy jóval erősebb változatot is, amiben 1.2 literes motor volt, 33 kW-os (45 LE) csúcsteljesítménnyel. Ekkor már a hazai és a külföldi piacokon is nagy kereslet mutatkozott az OCTAVIÁ-k 1960. március 10-én a Genfi Autószalonon mutatkozott be a sportos ŠKODA OCTAVIA Touring Sport (TS), ami 37 kW-os (50 LE) teljesítményű motorral büszkélkedhetett. A ŠKODA ekkor kereste meg a Nemzetközi Automobil Szövetséget (FIA), hogy a TS-t homologizálja, azaz ezt a típust fogadja be a nem módosított közúti járművek verseny osztályába, így egyengetve az utat a 130 km/órás sebességű kétajtós modell előtt a motorsportban. A híres Monte Carlo-i ralin saját osztályában 1961-ben, 1962-ben és 1963-ban aratott győzelmeivel az OCTAVIA mesterhármast ért el.1960. szeptember 11-én a ŠKODABrnoban mutatta be először az OCTAVIA COMBI-t a vízszintesen két részben nyitható hátsó ajtóval. A kompakt külső méretei ellenére a gépkocsiban kényelmesen elfért öt személy, és a csomagtartó mérete 690 liter volt, a rakodó hosszúság pedig 0.965 méter. A hátsó üléstámlák ledöntése után a csomagtér 1050 literig volt növelhető.A kétajtós szedánt 1964-ig gyártották, az utolsó példány, egy szürke OCTAVIA SUPER április 11-én gördült le a MladaBoleslav-i üzem gyártósoráróll. Utódaként ezt követően jelent meg a teljesen új, önhordó karosszériával rendelkező farmotoros ŠKODA 1000/1100MB. Az utolsó OCTAVIA COMBI 1971. december 21-én hagyta el a Kvasiny üzem gyártósorát. 1959 és 1971 között összesen 360 000 a ŠKODA OCTAVIA-t gyártottak, beleértve a több mint 54 000 kombi változatot is.A robusztus és megbízható OCTAVIA jelentette a műszaki alapot az első Új-Zélandban gyártott gépkocsi számára is 1966-ban: a TREKKA-t a cseh autógyárral szoros együttműködésben fejlesztették ki és az OCTAVIA SUPER rövidített alaplemezére építették. A népszerű haszonjárműre úgy tekintenek, mint a ŠKODA jelenlegi szabadidő autóinak (SUV) egyik előfutárára.Az első korszerű OCTAVIA megjelenésével az OCTAVIA név az egész márka szinonimájává vált. 1992-ben, röviddel azt követően, hogy a ŠKODA csatlakozott a Volkswagen-csoporthoz, megkezdődött a munka egy teljesen új modell kifejlesztésén.A korszerű műszaki alapokon a vezető formatervező, Dirk van Braeckel és csapata egy összetéveszthetetlen formájú karosszériát alkotott. A széles hátsó ajtóval rendelkező OCTAVIA szedán 1996. április 4-én debütált, és azonnal nemzetközi elismerésre tett szert magas színvonalú aktív és passzív biztonságával. A gépkocsinak előnyére vált az 528 litertől 1328 literig terjedő csomagtartója is. Az OCTAVIA COMBI-t, ami még tágasabb volt, és különösen sikeres lett az európai piacokon, 1998 márciusában adták hozzá a kínálathoz. Az első összkerék hajtású változatot 1999-ben hozták ki. Az OCTAVIA első nemzedékéből 970 000 szedánt és több, mint 470 000 kombit gyártottak 2010 novemberéig. A sikert tovább fokozta a ŠKODA OCTAVIA második nemzedéke, amelyet 2004 és 2013 között gyártottak: ebből a változatból 1.6 millió szedán és 900 000 kombi került piacra. A nagyobb használati értéken túl ez a nemzedék is számos műszaki újítással dicsekedhetett, beleértve a közvetlen befecskendezésű benzines motorokat és a DSG automata sebességváltót. Ma az OCTAVIA harmadik nemzedéke alkotja a ŠKODA modell kínálatának gerincét. Ezt a változatot 2012 novembere óta gyártják, és 2017 februárjában teljes mértékben felfrissítették. Eddig már több, mint 2,5 millió ügyfél döntött az e nemzedékhez tartozó gépkocsi mellett.A ŠKODA OCTAVIA már régóta nagy sikerrel fut számos piacon, amit látványosan mutat az a tény, hogy 1959 óta majdnem 6,5 millió OCTAVIA-t gyártottak. A ŠKODA MladaBoleslav-i központi üzemén túl az OCTAVIA különböző változatait Kínában, Indiában, Oroszországban, Kazahsztánban és Algériában is gyártják.
Bővebben
Újdonság a ŠKODA-ról
2019.01.24.

A ŠKODA új városi terepjárója a KAMIQ

A ŠKODA új városi terepjárója a KAMIQ nevet kapta› A ŠKODA folytatja SUV offenzíváját és egy harmadik modellel jelentkezik az európai piacon› Az új ŠKODA KAMIQ világpremierjét a 2019. márciusi Genfi Autószalonon tartja a márkaMladáBoleslav / Budapest, 2019. január 24. – A ŠKODA új terepjárója a ŠKODA KAMIQ nevet kapta. A crossover lesz a harmadik terepjáró, amely bemutatkozik az európai piacon és egyben a következő mérföldkő a cseh autógyártó SUV offenzívájában. A KAMIQ szó a Kanada északi részén és Grönlandon élő inuit (eszkimó) emberek nyelvéből származik. A KAMIQ elnevezés olyan dolgot ír körül, amely – mintha második bőrünk lenne – tökéletesen passzol hozzánk minden helyzetben. Mindez elég indok ahhoz, hogy az új, Európában bemutatkozó crossover modell ugyanazt a nevet kapja, mint a Kínában már korábban debütált terepjáró.A ŠKODA KAMIQ egy városi crossover modell, amely tökéletes társ a modern városi hétköznapok során és azokon túl. A ŠKODA KAMIQ nevet már egy Kínában sikerrel debütált terepjárónál megismerhettük, így tökéletes választás volt az új crossover modell számára is. Ezzel együtt egységes maradt az SUV modellek elnevezési rendszere, ahol a jelenlegi ŠKODA terepjárók nevei mind K betűvel kezdődnek és Q betűre végződnek.Az új ŠKODA KAMIQ modellel a cseh autógyártó tovább folytatta SUV kampányát és kibővítette az európai piacra szánt modellek kínálatát egy kompakt, életmód fókuszú, belépőszintű modellel. A ŠKODA KAMIQ nagyszerűen egyesíti a kompakt modellek agilitását és kezelhetőségét a terepjárók kínálta hagyományos előnyökkel, amilyen például a megemelt üléspozíció, a jobb kilátás, a még kényelmesebb be- illetve kiszállás és a megemelt hasmagasság. A moduláris keresztirányú MQB platformra épülő modell az új vezetéstámogató rendszerek mellett számos - a tágas belső tér mellett a márka védjegyévé vált - SimplyClever megoldással igyekszik meghódítani az ügyfeleket.Az új ŠKODA KAMIQ világpremierjét a március 5. és 17. között megrendezésre kerülő Genfi Autószalonon tartja a márka.
Bővebben
Újdonság a ŠKODA-ról
2019.01.16.

Az új crossover világpremierje: tovább bővül a ŠKODA SUV modellválasztéka

Az új crossover világpremierje: tovább bővül a ŠKODA SUV modellválasztéka› Teljesen új crossover modell, amely egyesíti a terepjárók előnyeit a kompakt modellek lendületével› A legkorszerűbb vezetéstámogató rendszerek és modern formaterv, amelyhez számos SimplyClever megoldás is társul› Az új ŠKODA modell a 2019. márciusi Genfi Autószalonon tartja világpremierjétMladáBoleslav / Budapest, 2019. január 16. – A ŠKODA SUV offenzívája rohamléptekkel folytatódik tovább. Az új crossover érkezésével a cseh márka SUV kínálata egy újdonsággal bővül, kiegészítve a sikeres KODIAQ és KAROQ modelleket. A ŠKODA egy előzetes képet is közölt az újdonságról, amelyen a jármű körvonalai látszódnak. Ezek az első részletek bepillantást engednek a március 5-17. között megrendezésre kerülő Genfi Autószalon debütáló crossover modell formatervébe. A kép betekintést enged az újdonság orr részének formatervébe és megmutatja jellegzetes első LED fényszóróinak kialakítását is, a felső részen külön elhelyezkedő nappali menetfénnyel és az integrált dinamikus irányjelzőkkel.Az új ŠKODA modell két világ legelőnyösebb tulajdonságait egyesíti. Az SUV modellek előnyei – a megemelt üléspozíció, jobb kilátás, még kényelmesebb be- illetve kiszállás, megemelt hasmagasság – mellett a kompakt modellekre jellemző agilitást és kezelhetőséget kínál. Ezzel a ŠKODA városi crossover modellje tökéletes társ lesz a városi utakon és azokon túl is. A Volkswagen Csoport moduláris MQB platformjára épülő modell az új vezetéstámogató rendszerek mellett számos - a tágas belső tér mellett a márka védjegyévé vált - SimplyClever megoldással igyekszik meghódítani az ügyfeleket.
Bővebben
Újdonság a ŠKODA-ról
2018.12.06.

Négy kategóriában diadalmaskodott a ŠKODA

AutoTrophy 2018 – Négy kategóriában diadalmaskodott a ŠKODA› A ŠKODA kilencedik alkalommal a legjobb importmárka› A ŠKODA OCTAVIA sorozatban negyedszer az alsó-középkategória legjobb importmodellje› A ŠKODA KAROQ ismét az élen az „Import SUV-modellek 25 ezer euróig” kategória mezőnyében› A ŠKODA FABIA első az import városi autók (City Cars) és kisautók között› Több mint 23 ezer olvasó és online-felhasználó adta le szavazatát a 2018-as AutoTrophy „A világ legjobb autói” („AutoTrophy World’s Best Cars 2018”) alkalmávalMladáBoleslav/Budapest, 2018. december 4. -Immár kilencedik alkalommal a ŠKODA Németország legjobb importmárkája az Auto Zeitung szakmai magazin olvasói szerint. A ŠKODA OCTAVIA már sorozatban negyedik alkalommal győzedelmeskedett az alsó-középkategória importmodelljeinek értékelésében, de a ŠKODA KAROQ is újabb sikert ünnepelhet 2017 után az „Import SUV-modellek 25 ezer euróig” kategóriában. A negyediAutoTrophy trófea a ŠKODA FABIA családé, amely az import városi autók (City Cars) és kisautók mezőnyében szerezte meg az első helyet.A ŠKODA már évek óta az első számú importmárka az Auto Zeitung szakmai magazin olvasói számára, akik szavazatainak 14,5 százalékával a cseh márka sorozatban hatodik, összesen pedig kilencedik alkalommal győzedelmeskedett ebben a kategóriában.Immár sorozatgyőztesnek számít a tekintélyes olvasói szavazáson a ŠKODA OCTAVIA. A márka „bestsellere” az idén leadott voksok 13,1 százalékával végzett „A legjobb alsó-középkategóriájú importmodell” kategória élén, ezzel az OCTAVIA már negyedik egymást követő alkalommal, összességében pedig hetedszer hódította el az Auto Zeitung díját.Noha csupán nagyjából egy éve érkezett a piacra, 2017-es sikerét követően másodszor szerepel már a győztesek körében a ŠKODA KAROQ. Az idén az Auto Zeitung olvasóinak 10,1 százaléka szavazott a kompakt SUV-modellre, ami az első helyet jelentette számára az „Import SUV-modellek 25 ezer euróig” kategóriában.A ŠKODA FABIA az import városi autók (City Cars) és kisautók különösen nagy küzdelmet hozó mezőnyében az olvasói szavazatok 9,9 százalékával szerezte meg a győzelmet. 2007-ben és 2008-ben a kedvelt kisautó praktikus kombiváltozata már a kategória élén végzett, a ferdehátú verzió számára pedig ez az első siker. A FABIA az idén széleskörű fejlesztésen esett át, amelyet követően új tervezésű orr- és farkialakítással, LED-világítástechnikával, valamint a kényelem és a biztonság legújabb technikáival hódít. A vezetés élményét megbízható és gazdaságos, 1,0 literes motorok fokozzák.Az Auto Zeitung nagy hagyományokra visszatekintő olvasói szavazására az idén 31. alkalommal került sor. Az AutoTrophy 2014 óta „A világ legjobb autói” (World’s Best Cars) címmel egészül ki, mivel már a Bauer Media Group kiadócsoport – amelyhez az Auto Zeitung is tartozik – nemzetközi autós szakmai publikációnak olvasói és online-felhasználó is leadhatják voksukat. 2018-ban összesen mintegy 23 100 szavazat érkezett. A német nyelvterületen 21 kategóriában választották meg kedvenceiket a résztvevők, míg nyolc értékelés nemzetközi szavazással zajlott. A négy kategóriára, amelyekben a Skoda győzedelmeskedett, Németországban szavaztak.
Bővebben
Újdonság a ŠKODA-ról
2018.12.01.

ŠKODA KAROQ SPORTLINE – Az új sportos SUV-modell

ŠKODA KAROQ SPORTLINE – Az új sportos SUV-modell › Még sportosabb a nagysikerű kompakt SUV-modell új változata›A ŠKODA KAROQ SPORTLINE kínálja a modellsorozat 140 kW/190 LE teljesítményű, legerősebb benzinmotorját›Sportos első lökhárító és ezüstszínű díszvarrásokkal készült sportülések›Már alapkivitelben 18 colos, fényes fekete „Mytikas” könnyűfém keréktárcsák›Extrafelszerelésként VirtualCockpitSPORTLINE-specifikus grafikával  MladáBoleslav/Budapest, 2018. október 8. -Kompakt-SUV sorozata különösen sportos fellépésű tagját mutatja be a KAROQ SPORTLINE formájában a ŠKODA. A sokoldalú kompakt SUV-modell érzelmekben gazdag dizájnja még karakteresebben mutatkozik meg SPORTLINE változatában. Számos fekete részlet hangsúlyozza dinamikus megjelenését, amihez 140 kW (190 LE) teljesítményével tökéletesen illik az új 2.0 TSI erőforrás. A modellsorozat legerősebb benzinmotorja kizárólag a ŠKODA KAROQ SPORTLINE kínálatában szerepel. A piacra 2017-ben bevezetett ŠKODA KAROQ a márka SUV-offenzívájának második modelljeként hozta el a ŠKODA letisztult és érzelmekben gazdag formai nyelvezetét a kompakt-SUV szegmensbe. A KAROQ kompakt külső méretek mellett szolgál tágas beltérrel a bennülők és a csomagjaik számára, emellett a legkorszerűbb technikákkal növeli tovább a biztonságot és a kényelmet. A ŠKODA KAROQ SPORTLINE új, kimondottan sportos változatként bővíti a palettát, még vonzóbbá téve e modellsorozatot, egyben új ügyfélköröket hódítva meg számára. Motorházfedele alatt a ŠKODA KAROQ SPORTLINE a 140 kW (190 LE) teljesítményű 2.0 TSI erőforrással teszi egyértelművé sportos ambícióit, amely kizárólag a modellsorozat e tagjához rendelhető. Az ezen aggregát esetében az alapkivitelhez tartozó quattro állandó összkerékhajtás tovább javítja e modell eleve agilis menettulajdonságait és további biztonsági tartalékokról gondoskodik. A ŠKODA KAROQ SPORTLINE sportos megjelenését 18 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák és számos olyan részlet erősíti, mint például hűtőrácsa és hátsó diffúzora – egyaránt fényes fekete felülettel. Utasterében fekete sportülések, ezüstszínű kontrasztárnyalatú díszvarrásokkal készült új üléskárpitok, bőrbevonatú multifunkciós sportkormány, illetve nemesacél pedálborítások tűnnek fel további sportos részletekként. A vezetőt speciális logó köszönti az infotainment-rendszer képernyőjén, az extrafelszerelésként rendelhető VirtualCockpit műszeregység pedig SPORTLINE-specifikus grafikával jeleníti meg tartalmát. Négyféle motor és opcionális összkerékhajtásÖsszesen négy gazdaságos és környezetkímélő erőforrás sorakozik a KAROQ SPORTLINE palettáján, amelyek egyaránt megfelelnek az Euro 6d-TEMP kipufogógáz-szabvány előírásainak. Különlegesség a modellsorozat kifejezetten a KAROQ SPORTLINE számára fenntartott legerősebb benzinmotorja: a 2.0 TSI hétfokozatú DSG sebességváltón keresztül továbbítja 140 kW (190 LE) teljesítményét a négy kerék felé. A 2.0 TSI melletti másik benzinmotorként 110 kW (150 LE) teljesítménnyel az 1.5 TSI szerepel a kínálatban, az automatikus hengerlekapcsolás technikájának köszönhetően 100 kilométerenként mindössze 5,3 literes átlagfogyasztással. Az 1.5 TSI mögött alapkivitelben hatfokozatú manuális, extrafelszerelésként pedig hétfokozatú DSG sebességváltó látja el az erőátvitel faladatát. Mindkét TSI-erőforrás benzinmotor-részecskeszűrővel működik. A ŠKODA KAROQ SPORTLINE két dízelmotorja a benzinesekével megegyező teljesítménylépcsőkben választható, már szériafelszereltségben egyaránt AdBlue-befecskendezéssel kiegészített SCR-katalizátorral, illetve dízel-részecskeszűrővel. A 110 kilowattos (150 LE) 2.0 TDI alapkivitelben hatfokozatú manuális sebességváltón keresztül az első kerekeket hajtja, de extrafelszerelésként a hétfokozatú DSG váltóművel összkerékhajtás is választható. A 140 kW (190 LE) teljesítményű 2.0 TDI csakis összkerékhajtással és hétfokozatú DSG sebességváltóval készül. Ez az ötödik generációs, állandó összkerékhajtás az útfelület pillanatnyi jellemzői szerint változó arányban osztja el a forgatónyomatékot az egyes kerekek között, így még agilisabb menettulajdonságokról és – például síkos úton is hatékony vonóerőátadási tulajdonságokat biztosítva – további biztonsági tartalékokról gondoskodik. Újdonság a 140 kilowattos (190 LE) 2.0 TSI és 2.0 TDI motorral szerelt ŠKODA KAROQ SPORTLINE kínálatában az úgynevezett hanggenerátor (SoundGenerator), amely egyéni hangzásképet produkálva mély benyomást keltő hanghatásokkal szolgál a bennülők számára. E technika kizárólag a menetprofil választással (DrivingModeSelect) együtt kapható, és már a ŠKODA KAROQ SPORTLINE alapfelszereltségében szerepel. Sportos dizájn fekete elemekkelA ŠKODA KAROQ SPORTLINE változata minden eddiginél sportosabb karakterrel érkezik. Külsején a karosszéria színére fényezett első sport-lökhárító mellett egyaránt fényes fekete hűtőrácsa, külső visszapillantótükör-házai és hátsó diffúzora tűnnek fel már az első pillantásra. Exkluzív, 18 col peremátmérőjű „Mytikas” könnyűfém keréktárcsái ugyancsak fekete fényezést kapnak, akárcsak az extrafelszerelésként rendelhető 19 colos „Vega” keréktárcsák. Az első sárvédőkön SPORTLINE-plakettek jelzik egyértelműen a ŠKODA KAROQ legdinamikusabb változatát. Az elegáns stílusról a karosszéria színére fényezett küszöbborítások, sötétített üvegek (Sunset) és fekete tetősínek gondoskodnak, míg a jól látható, ezüstszínű kipufogó-végcsövek további hangsúlyos motívumok.
Bővebben
Innováció
2018.11.29.

A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott

A ŠKODA Fabia R5 új bázist kapott – a ŠKODA Motorsport új központja› A ŠKODA Motorsport új 16.400 m2-es létesítményben működik tovább a jövőben a ŠKODA AUTOMladáBoleslav-i gyára mellett›Az erre a célra kialakított helyiségek elegendő helyet biztosítanak a mérnököknek, a műhelymunkák és a logisztika számára.MladáBoleslav/Budapest, 2018. november 28. -A ŠKODA Motorsport mostantól az új központjában működik tovább, közel a ŠKODA AUTO gyárához MladáBoleslav külvárosában. Az erre a célra tervezett épület egy fedél alá hozza a ŠKODA Motorsport minden részlegét, így még hatékonyabban szolgálhatja az ügyfelek és a gyári csapat szükségleteit.Kutatás és fejlesztés, gyártás, műhely, raktár, prototípus műhely, logisztika, irodák és egy bemutatóterem összpontosul a teljesen új létesítményben közel a ŠKODA AUTO gyárához MladáBoleslav mellett. A ŠKODA Motorsport alkalmazottai ezután egy 1859 m2 iroda és 3844 m2 műhely és raktár területen dolgoznak. Az új létesítmény alapterülete összesen 16400 négyzetméter.Christian Strube, a ŠKODA AUTO Technikai Fejlesztési Vezetője szerint: „Ezzel az új központtal, felkészültünk a jövőbeli kihívásokra. A jobb munkafolyamatoknak köszönhetően, hatékonyabban tudunk fejleszteni és építeni az autókat, illetve még több szolgáltatást tudunk nyújtani ügyfeleinknek. Múlt évben 200 darab Fabia R5 átadása volt a tervünk világszerte. És megcsináltuk! Monstanáig mintegy 250 FABIA került értékesítésre. Annak érdekében, hogy megőrizzük ezt a lendületet, ezek az új helyiségek ideális alapot nyújtanak Motorosport programunk jövőbeli sikereihez.A ŠKODA Motorsport vezetője MichalHrabánek hangsúlyozza: „ Ez az új létesítmény mutatja meg igazán a ŠKODA elkötelezettségét az autósport iránt. Ezután még többet tudunk segíteni vevőink kiszolgálásában és folytatjuk a ŠKODA Motorsport sikereit világszerte!”
Bővebben
Újdonság a ŠKODA-ról
2018.11.22.

Két keréken érkezik karácsonykor a segítség

Két keréken érkezik karácsonykor a segítségJótékonysági bicikligyűjtést indít a We Love Cycling és a Budapest Bike MaffiaHasznált kerékpárok gyűjtésébe kezd rászorulók számára a Budapest Bike Maffia, Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő civil szervezete és a We Love Cycling kerékpáros magazin. A kampány célja az, hogy minél több emberhez eljuttassák a biciklizés élményét és lehetőséget nyújtsanak arra, hogy a szerényebb anyagi körülmények között élők is két keréken vágjanak neki az új évnek.A Budapest Bike Maffia tavaly csaknem három tonnányi adományt szállított kerékpárjain és közel százezer ember mindennapjait tette szebbé friss ételekkel és ruházati cikkekkel. Egyre több fiatal csatlakozik szervezetükhöz, és hét vidéki városban működnek aktívan. Mára már nemcsak Magyarországon tevékenykednek, hanem Bukarestben, Pozsonyban, sőt, Kolumbiában is tekernek a rászorulókért.“Jelen pillanatban csak Budapesten több, mint száz állandó tagunk van, és legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy évről évre fiatalok tízezreit tudjuk elérni, érzékenyíteni és vonzóvá tudjuk tenni számukra a segítségnyújtást és az önkéntességet” – mesélte Havasi Zoltán, a Budapest Bike Maffia alapítója.Az idei téli szezonban a We Love Cycling magazinnal, az ország egyik legnagyobb kerékpáros hírportáljával közösen azt tűzték ki célul, hogy bicikliket gyűjtsenek azoknak, akiknek eddig anyagi okok miatt nem volt lehetőségük kerékpárra ülni. A kétkerekű járműveket ráadásul nemcsak begyűjtik, de fel is újítják a Trecikli kerékpárműhely szervizeseinek segítségével.Zoltán azt is elmesélte, hogy miért különleges ez a kollaboráció: “Nagyon fontosnak tartjuk azt, hogy minél több embert neveljünk a bringázásra, és ezáltal a környezettudatos életmódra. Havi öt-tíz bicikli már nagy segítség lenne nekünk és legfőképpen számukra.”Első lépésben olyan tanintézményeknek, átmeneti otthonoknak szeretnék eljuttatni a kerékpárokat, ahol diákok és tanárok, szülők és gyermekeik egyszerre tudják használni azokat, hiszen egy kerékpár óriási segítséget nyújthat a mindennapi közlekedésben. Sokan tudnának így spórolni a tömegközlekedésen, ez pedig a legtöbbjüknek jelentősen csökkentené a havi kiadásait.Akinek van használt, akár felújításra váró kerékpárja, és szívesen csatlakozna az akcióhoz, nem kell mást tennie, mint bevinnie adományát a 35 ŠKODA márkakereskedés egyikébe.További információ: https://www.welovecycling.com/hu/re-cycling/
Bővebben
Régebbi hírek betöltése
Hiba történt. Kérjük, töltse be újra az oldalt.